Rate this post
ادویه عدسی

یک گزینه عالی برای داشتن یک وعده کامل صبحانه برای شروع یک روز عالی یک کاسه عدسی گرم و لذیذ است .

یکی از غذاهای اصیل و لذیذ ایرانی است که به عنوان صبحانه ، میان وعده و یا به عنوان یک پیش غذای مقوی مورد استفاده قرار  ؛ که خصوصاً برای وعده صبحانه طرفداران زیادی دارد.  شما می توانید با استفاده از ادویه عدسی سپنتا این غذا را بسیار لذیذ تر و خوشمزه تر از قبل تجربه کنید .

ادویه عدسی سپنتا ترکیب فوق‌العاده‌ای از چند ادویه می باشد که بسیار مقوی و مفید بوده و فواید زیادی برای سلامتی دارد.

ترکیبات :

زردچوبه ، دارچین ، فلفل سیاه ، فلفل قرمز ، پودر هل ، رازیانه ، میخک ، پودر پیاز ، پودر سیر ‌‌،پودر زیره ، پودر گوجه ، گلپر و پاپریکا .

این ترکیبات هر کدام به تنهایی عطر و طعم بسیار عالی دارند و در کنار هم نیز ترکیب فوق العاده ای را به وجود می آورند که در اینجا به بررسی خواص دو مورد از آنها می پردازیم :

فلفل قرمز:

فلفل قرمز تند طبیعت گرمی دارد که به دلیل وجود سطح بالای کپسایسین در آن است . بیشتر فواید فلفل به دلیل وجود همین ماده است و عامل اصلی ایجاد گرما بعد از خوردن فلفل قرمز نیز همین ماده است . فلفل قرمز فواید زیادی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم : ضد خونریزی ، مفید برای قلب و عروق ، توانایی کنترل درد ، کمک به دستگاه هاضمه ، کاهش وزن ، پیشگیری از سرطان و غیره.

گلپر:

گل طبیعی طبعی گرم و خشک دارد و جزو گیاهان معطر محسوب می‌شود و می‌توان از آن به عنوان ادویه در بسیاری از غذاها استفاده کرد . همچنین دارای خواص درمانی بسیاری است که آن را به یکی از گیاهان دارویی مهم تبدیل کرده است . در اینجا به چند مورد از مهمترین آنها می‌پردازیم : ضد التهاب ، ضد درد ، درمان بیماریهای قارچی ، خواص ضد میکروبی ، موثر در درمان تشنج ، ضد دیابت و غیره .

روش نگهداری:

ادویه را در ظرفی که درد محکمی دارد و رطوبت به داخل آن نفوذ نمی کند بریزید و در جای خشک و خنک و دور از تابش خورشید نگهداری کنید . با رعایت تمامی نکات این ادویه تا دو سال قابل استفاده می باشد بعد از این مدت کیفیت ادویه کاهش پیدا میکند و عطر و طعم خود را از دست میدهد .

تماس بگیرید : 09162134275
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم