Rate this post

 

گوشت ماهی یکی از بهترین نوع غذاهاست که بخاطر سالم بودن و مقوی بودن ، طرفداران بسیارزیادی در تمام دنیا دارد. ماهی یکی از انواع غذاهای دریایی است که در اندازه ها و نژادها و طعم های مختلفی وجود دارند. یکی از مشکلاتی که همواره غذاهای دریایی از جمله ماهی ها با آن مواجه هستند ، بوی زخم آن ها می باشد. بدین منظور افراد از ادویه های مخصوصی جهت از بین بردن بوی نامطبوع  ماهی و دیگر غذاهای دریایی استفاده می کنند.

به دلیل سرد بودن غذاهای دریایی باید از ادویه های گرم در تهیه ی آن ها استفاده کرد.استفاده از ادویه ماهی علاوه بر اینکه سبب از بین رفتن بوی بد ماهی می شود باعث خوشمزه شدن آن و گرم شدن طبع ماهی می شود.

ادویه یک جز جدانشدنی در آشپزی می باشد و شما میتوانید با استفاده از ادویه ماهی سپنتا این غذای مفید و خوشمزه را در منزل بصورت حرفه ای و بسیار خوش طعم تر از قبل تجربه کنید.

ادویه ماهی سپنتا ترکیب فوق العاده ای از چند ادویه میباشد که بسیار مقوی و مفید بوده و فواید زیادی برای سلامتی دارد.

مواد لازم:

ماهی : یک عدد

پیاز : دو عدد متوسط

آبلیمو: در صورت تمایل به مقدار لازم

ادویه ماهی سپنتا : دو قاشق غذاخوری

نمک : به مقدار لازم

طرز تهیه:

ابتدا ماهی تمیز شده و شسته شده را درون یک ظرف قرار داده سپس پیازها را پوست کنده و روی ماهی ها ریز کرده سپس ادویه ماهی سپنتا و نمک را اضافه می کنیم سپس در صورت تمایل آبلیمو را به مقدار لازم اضافه می کنیم سپس در ظرف را گذاشته و می گذاریم گوشت ماهی چند ساعت یا حتی شب تا صبح درون مواد بخوابد سپس ماهی ها به روش دلخواه پخته می شوند.

اگر تمایل به سرخ کردن ماهی داشته باشید میتوانید گوشت ماهی را از درون مواد برداشته و داخل روغن سرخ کرده یا اینکه قبل از سرخ کردن به پودر سوخاری آغشته کرده و سرخ کنید.

تماس بگیرید : 09162134275
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم